Moren sis persones per una explosió i un incendi en un restaurant a la República Txeca

Els bombers han informat que han resultat ferides també huit persones més i les autoritats situen l'origen de la detonació en la bombona d'un dels escalfadors de gas del local

Restaurant sinistrat a Most després del foc
Restaurant sinistrat a Most després del foc / Reuters

Sis persones han mort en una explosió i el posterior incendi que ha tingut lloc durant la nit de dissabte a diumenge en un restaurant de la localitat txeca de Most. A més, els bombers han informat que han resultat ferides també huit persones més.

La probable causa de l'accident és la caiguda d'un escalfador de gas, segons ha indicat a través de les xarxes socials el cos de bombers de la regió d'Ústí nad Labem, al nord-oest del país.

El ministre de l'Interior, Vít Rakušan, també ha assenyalat una bombona de butà com a possible origen de l'incendi, i ha manifestat que trenta persones que es trobaven en el local i en un edifici adjacent van aconseguir posar-se fora de perill.

Els ferits, sis d'ells en estat greu, han sigut ingressats en diversos centres hospitalaris. També ha patit lesions un dels bombers que va participar en les labors d'extinció.

El diari Denik informa que l'incendi va començar al voltant de les 23:17 hores i que les flames es van propagar ràpidament i amb extrema violència. De fet, el cos de bombers ha afirmat que quan les seues primeres unitats van arribar al lloc del sinistre, a la 01:00 del diumenge, l'edifici estava completament en flames.

Especialistes dels bombers estan inspeccionant l'estabilitat de l'edifici per a facilitar la investigació, que serà dirigida per la policia criminal.

També et pot interessar

stats