Air Nostrum cancel·la 10 vols a la Comunitat Valenciana per la vaga de pilots

Afecta dos vols d'Alacant a Madrid i altres dos de Madrid a Alacant, dos vols de Madrid a València i altres de dos València a Madrid, i un vol de Sevilla a València i altre de València a Sevilla

Una treballadora d'Air Nostrum dins d'un avió buit de passatgers
Una treballadora d'Air Nostrum dins d'un avió buit de passatgers / Air Nostrum

L'aerolínia Air Nostrum ha cancel·lat 37 vols aquest dimarts per la vaga de pilots convocada pel sindicat Sepla, segons el llistat publicat en la seua pàgina web per a informar els clients.

Es tracta de vols amb origen a Alacant, Almeria, Bolonya, Bordeus, Frankfurt, Granada, Eivissa, Madrid, Mallorca, Menorca, Niça, Pamplona, Sevilla i València.

En el cas de la Comunitat Valenciana, en són deu, els vols afectats: dos d'Alacant-Madrid (amb eixides a les 13:45 i a les 17:40 hores); altres dos de Madrid-Alacant (a les 12:00 i a les 15:55 hores); dos vols Madrid-València (a les 7:55 i a les 16:00 hores): Sevilla-València (8:45 hores); València-Madrid (9:30 i 17:45 hores) i el de València-Sevilla de les 07:00 hores.

Els viatgers afectats poden optar pel reembossament del bitllet o la reubicació en altres vols o dates, segons la disponibilitat.

La companyia indica que, amb motiu de la vaga convocada, es veuen "obligats" a cancel·lar vols en les sis jornades d'aturs que ha convocat Sepla per als dies 26, 27, 29 i 30 de desembre i 2 i 3 de gener del 2023.

A més dels 37 vols cancel·lats durant aquesta jornada, el dia 29 afectarà 34 vols i el 30 de desembre, 39 vols, mentre que al gener per al dia 2 se'n cancel·len 33 i el dia 3 en seran 35. En total, 211 que, sumats als 78 dels dos primers dies de vaga, ofereixen un total de 289 vols cancel·lats.

Air Nostrum informa els seus clients que ha flexibilitzat les tarifes perquè els passatgers dels vols que es cancel·len puguen canviar la data si així ho prefereixen, i assegura que està fent tots els possibles per a oferir solucions alternatives als afectats.

Els viatgers que hagen adquirit els bitllets a través d'iberia.com rebran un missatge d'Ibèria, companyia per a la qual Air Nostrum opera els vols afectats, sobre la incidència que s'haja produït; si han adquirit els bitllets a través d'una agència de viatges, serà aquesta la que contacte amb els clients.

També et pot interessar