Moda valenciana als monuments més emblemàtics de la Comunitat Valenciana

Dimova ha presentat aquest editorial de moda per a anunciar que la pròxima edició del CLEC Fashion Movement se celebrarà a l'octubre 

Teaser Festival Clec / DIMOVA
Sílvia Sáez
03 de juny 2021 - 16:31 (Actualitzat: 09 de juny 2021 - 08:59)

Visibilitzar la moda valenciana i mostrar-la als monuments patrimonials més emblemàtics del territori. És l'objectiu d'aquestes sessions fotogràfiques en què veiem els dissenys de Dolores Cortés, Isabel Sanchis o Miquel Suay en espais com el castell de Peníscola, el de Sagunt o el palau d'Altamira d'Elx. Una iniciativa de l'Associació de Dissenyadors de Moda Valencians (Dimova) en què han unit a l'atzar estilistes, fotògrafs i dissenyadors per a crear aquesta editorial de moda valenciana i que alhora serveix per a anunciar la nova edició del CLEC, el festival de moda, que celebrarà una nova edició els dies 22 i 23 d'octubre a València.

"Potenciar el desenvolupament de la indústria de la moda a la Comunitat Valenciana i augmentar la seua visibilitat tant a Espanya com a l'estranger" és el principal objectiu del festival. Així ho ha assegurat el dissenyador i president de l'associació, Miquel Suay. Amb aquest objectiu, s'ha ideat una bateria d'accions que busquen "combinar els valors inherents al sector de la moda, amb la indústria i el turisme de la comunitat, per a aconseguir un impuls conjunt i una posada en valor de la creativitat i la sostenibilitat, factors diferencials d'aquest sector productiu".

À Punt Mèdia ha pogut conéixer una de les futures col·laboracions entre moda i indústria que es van a dur a terme en la pròxima edició del festival. Deu dissenyadors de moda dissenyaran deu carros de compra de l'empresa de Pedreguer, Rosler. "És un altra iniciativa que demostra les sinergies que hi pot haver entre la indústria que desenvolupa béns de consum, que creen estils de vida i la moda" , ha remarcat Suay 

"El clec és un botó molt utilitzat en moda, que connecta dues parts. És el que pretén simbolitzar el nostre festival, per això hem adoptat aquest nom. Volem connectar, volem fer clec". La moda valenciana és un sector que vol i busca reivindicar-se com a estratègic, un negoci ple d'oportunitats però també de grans reptes". Al nostre territori hi ha molt de potencial, només cal connectar-se, i començar a treballar conjuntament. L'objectiu, entre altres coses, és crear vincles fins ara inexistents. És l'oportunitat perfecta per a llançar un discurs propi, fer moda des de València cap al món", remarca Suay. Com a meta personal, vol rellançar el sector, perquè es consolide i puga ser un referent d'àmbit estatal i, per què no, internacional.

També et pot interessar