Les mil entrades per a la final del Benidorm Fest s’esfumen en segons
Les localitats, com ja va passar en les dues semifinals, s’han acabat només posar-se a la venda
Les mil entrades per a la final del Benidorm Fest, que es posaven a la venda aquest dilluns al migdia, s’han esfumat en només uns segons. Així ho han denunciat alguns usuaris, quan intentaven adquirir una d’aquestes mil localitats, que es posaven a la venda per 40 euros, a través d’un portal web.
La final, que se celebrarà el 4 de febrer, ha despertat un autèntic furor, com ja va passar amb les entrades de la primera i segona semifinal, que es van acabar en minuts, el que va donar pas a la revenda.
Les semifinals d’aquesta competició de Benidorm, d’on eixirà el representant d’Espanya a Eurovisió, seran el 31 de gener i el 2 de febrer, mentre que la gran final serà el 4 de febrer.
Agoney, Alfred García, Alice Wonder, Aritz Arén, Blanca Paloma, E'FEMME, Famous, Fusa Nocta, José Otero, Karmento, Mègara, Meler, Rakky Ripper, Sharonne, Siderland, Sofía Martín, Twin Melody i Vicco conformen el cartell d'aquesta segona edició del Benidorm Fest.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat