L’Elx cau a Vallecas condicionat per l’expulsió de Bigas (1-0)

Els d’Eder Sarabia resistixen amb deu, però un gol d'Nteka en la segona part els deixa sense premi

Nteka s'ha avançat a Buba Sangaré per a superar Matías Dituro
Nteka s'ha avançat a Buba Sangaré per a superar Matías Dituro / Agència Efe

L’Elx ha perdut per la mínima a Vallecas en un partit marcat per l’expulsió de Pedro Bigas abans del descans, una acció que ha canviat completament el guió del duel.

El conjunt il·licità ha competit amb orde durant la primera mitja hora, però la situació s'ha complicat en el minut 39, quan Bigas ha vist la segona targeta groga —la primera havia arribat en el 22— i ha deixat el seu equip amb deu jugadors. A partir d’ahí, els d’Eder Sarabia han hagut de fer un exercici de resistència davant l’empenta del rival.

Ja en la segona part, el Rayo Vallecano ha aprofitat la superioritat numèrica i ha trobat el premi amb un gol de Randy Nteka en el 73, que ha marcat l’únic gol del partit i ha decantat la balança a favor dels madrilenys.

Malgrat l’esforç defensiu, l’Elx no ha tingut prou presència ofensiva per a rascar algun punt i confirma així la seua assignatura pendent fora de casa: l’equip continua sense guanyar lluny del Martínez Valero.

Tot i la derrota, els il·licitans es mantenen fora dels llocs de descens, encara que miren de reüll la jornada de demà, on esperen una victòria del Reial Madrid contra el Mallorca, conjunt que actualment marca la zona roja.

L’Elx continua viu en la lluita per la permanència, però necessita reaccionar com a visitant si vol evitar complicacions en el tram final de la temporada. La pròxima cita, el duel autonòmic al Martínez Valero contra el València.

També et pot interessar

stats