Enrique Riquelme es presentarà a les eleccions a la presidència del Reial Madrid

L'empresari de Cox ha comunicat oficialment a la Junta Electoral la seua intenció de participar-hi

Enrique Riquelme, en una imatge d'arxiu
Enrique Riquelme, en una imatge d'arxiu / Javier Lizón (EFE)

Enrique Riquelme ha comunicat oficialment a la Junta Electoral del Reial Madrid la seua intenció de presentar-se a les eleccions a la presidència del club. L'empresari de Cox, de 37 anys, s'enfrontarà a l'actual president, Florentino Pérez, que va convocar els comicis fa a penes una setmana.

Riquelme encapçalarà "la corresponent candidatura a la junta directiva, la presentació formal de la qual s'executarà dins del termini i en la forma corresponent conforme a la normativa aplicable". Segons ha subratllat, la candidatura que lidera "reunix els requisits exigits en els estatuts socials i normes electorals vigents per a ostentar esta condició".

"Tinc com a objectiu presentar un projecte per al Reial Madrid del futur, il·lusionant per a tots els madridistes i especialment centrat a tornar a posar els socis com a protagonistes d'un nou cicle, garantint que sempre seran els únics i autèntics amos del millor club del món", afig en un comunicat.

Riquelme ja va assegurar que disposava de l'aval necessari per a poder ser president del Reial Madrid, i que estava disposat a mantindre el pols electoral amb Florentino Pérez. L'empresari ha dit que té una "obligació ètica i moral de fer un pas avant".

També et pot interessar

stats