Athletic-Villarreal: trencar la mala ratxa com a visitant a la Catedral
Escenari on Dani Parejo podria jugar el seu partit 200 en la Lliga amb els groguets
El Villarreal tractarà de trencar a San Mamés la mala ratxa fora de casa —encadena tres partits sense guanyar lluny de la Ceràmica— i Marcelino García Toral, després de la derrota contra el Girona, anuncia variacions en l'onze per a fer un altre pas cap a una Champions que té molt encarrilada.
Canvis que poden obrir-li la porta a Dani Parejo a disputar el que seria el partit número 200 en la Lliga amb el submarí. El jugador madrileny ha perdut presència en l'equip en les últimes jornades i no és titular des de fa dos mesos en la visita a Getafe. El de Coslada, com el tècnic, acaba el contracte el 30 de juny i no ha renovat encara. En cinc dies farà 37 anys i és una incògnita si el seu futur continuarà sent groguet.
L'equip de Marcelino es manté tercer, amb 58 punts, només un més que l'Atlètic, que és quart. No obstant això, el seu marge amb el quint, que és el Betis, és de tretze punts. Per això sembla tindre ben amarrada la seua plaça de Lliga de Campions.
El tècnic asturià manté les baixes de Logan Costa i Juan Foyth, els dos amb lesions de llarga duració. Costa ja treballa amb la resta dels companys. Això fa pensar que podria començar a entrar en breu en les llistes, sempre que unes molèsties al genoll no operat no vagen a més.
Un altre futbolista que ja està recuperat és Ayoze Pérez, que estava lesionat. El duel es pot seguir en el programa Punt a punt, d'À Punt Ràdio