Panathinaikos - València Basket: operació miracle

Els de Pedro Martínez ho tenen molt complicat després de perdre els dos primers partits al Roig Arena

Sako fa un tap a T. J. Shorts, jugador del Panathinaikos, en el partit del passat dijous
Sako fa un tap a T. J. Shorts, jugador del Panathinaikos, en el partit del passat dijous / València Basket

Missió quasi impossible: guanyar tres partits al Panathinaikos. Només un equip, en tota la història de l'Eurolliga, ha pogut remuntar un 0-2 en contra. Va ser el Reial Madrid l'any 2023 contra el Partizan.

El València Basket ho té molt complicat i només pot guanyar si vol allargar la sèrie i continuar viu a Europa. Els finals igualats perduts en el Roig Arena, tant en el primer partit com en el segon, el criteri dels àrbitres en jugades dubtoses, o fins i tot els incidents del segon partit, tot és història.

Enfront, l'organitzador de la Final a quatre d'enguany, la plantilla més cara... i, per a acabar-ho d'adobar, 18.000 aficionats que caldejaran al màxim l'ambient. Per a evitar mals majors, els grecs han instal·lat una protecció en la banqueta que ocuparà l'equip de Pedro Martínez.

També et pot interessar

stats