Últim cap de setmana d’eleccions als EUA amb xifres rècord de contagis
El coordinador de Món d’’À Punt Notícies’, Vicent Montagud, dona les claus d’aquesta jornada dels comicis estatunidencs.
La ciutadania estatunidenca afronta l’últim cap de setmana de la carrera electoral per la Casa Blanca. Els sondejos apunten que aquesta vegada serà Joe Biden qui guanyarà els comicis, però tant el presidenciable demòcrata com Donald Trump aprofiten al màxim les últimes jornades per a convéncer l’electorat indecís.
Vicent Montagud, coordinador de Món i enviat especial d’‘À Punt Notícies’, informa des de Washington de l’última hora d’unes eleccions presidencials marcades per la pandèmia.
Nova York es prepara per a possibles incidents
Els comerciants de Manhattan, un dels districtes de Nova York, han decidit blindar les botigues perquè tenen por que el procés per a elegir el president desemboque en incidents. La polarització política és molt gran al país i els preocupa que un recompte llarg per l’elevada participació per correu complique les coses. Moltes botigues que venen armes, a més, han optat per retirar-les dels aparadors.
Més llegit
-
Sánchez anuncia la convocatòria d'eleccions generals per al 29 de novembre
-
Sumar anunciarà el 17 d'octubre un nou partit, amb el nom de Front Ampli, i el cap de llista per a les pròximes eleccions generals
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Feijóo: “La convocatòria electoral respon a la por de conéixer fins a l’últim detall de l'embolic de casos de corrupció oberts”
-
Consulta el calendari per a les eleccions generals del 29 de novembre
-
Els socis del govern espanyol, l'oposició i els dirigents polítics valencians valoren l'avançament electoral