Bonig anuncia a Benicàssim una llei per a regular l'activitat de les persones que treballen a casa
La candidata del PP explica que aquest pla inclou bonificacions en la renda, que poden arribar fins als 2.000 euros.
La candidata del PP a la presidència de la Generalitat, Isabel Bonig, ha anunciat a Benicàssim que posarà en marxa una llei per a regular l'activitat de les persones que treballen a casa, siguen homes o dones. Davant un fòrum majoritàriament femení, ha detallat que el seu pla inclou bonificacions en la declaració de la renda, que poden arribar fins als 2.000 euros.
A més, Bonig ha dit que, si guanya les eleccions, la Generalitat pagarà el 40% de les cotitzacions de totes aquelles persones que hagen treballat els anys corresponents i ara estiguen a casa i vulguen jubilar-se.
Mantindre la reforma laboral és un altre dels punts clau del programa econòmic del PP, segons va dir el candidat popular a la presidència del govern espanyol, Pablo Casado, a Alacant. Els populars volen implementar-la amb l'aplicació de mesures com l'anomenada 'motxilla austríaca', una espèncie de vidriola a disposició del treballador per a usar-la quan li calga.
Les reformes econòmiques han centrat bona part del discurs del Partit Popular durant aquesta campanya. Entre altres iniciatives, diuen que es facilitarà la creació de noves empreses en només cinc dies, i que s'incrementarà a un període de tres anys la tarifa plana per a les autònomes víctimes de violència de gènere, discapacitades, menors de 30 anys, majors de 52 i parats de llarga durada.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana