La xifra de treballadors afectats per ERTO arriba als 408.184
Les empreses valencianes sumen 64.989 expedients, 45 dels quals s'han presentat en les últimes 24 hores.
Continua el degoteig d'ajustos temporals a la Comunitat Valenciana. Des que a partir de la segona quinzena del mes de març va iniciar la possibilitat de presentar ERTO com a mesura per ajudar a les empreses per a fer front a la crisi econònica derivada de la Covid-19, s'han presentat 64.989 expedients que han afectat 408.184 treballadors i treballadores. En les últimes 24 hores s'han sol·licitat 45 ajustos que afecten 928 assalariats i assalariades.
La Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball ha resolt ja el 88,3% dels expedients presentats, és a dir, 57.423 expedients que afecten un total de 327.870 treballadors.
Prop de la meitat d'aquests ajustos, el 47,4%, s'han presentat a la província de València. Alacant suma també un 39,4% dels ajustos sol·licitats i Castelló, l'11,9%.
Més llegit
-
La confederació d'associacions de pares i mares d'alumnes reclama una reunió urgent amb la Conselleria d'Educació
-
Educació manté oberta la negociació "sense imposicions" i acusa els sindicats de rebutjar l'oferta "més ambiciosa d'Espanya"
-
Els sindicats traslladen el rebuig dels docents a l'oferta d'Educació i la consellera dona per acabada la reunió
-
El fill del fundador de Mango, detingut per la mort de son pare, en llibertat provisional després d'abonar un milió d'euros
-
Troben un bust de l'època alt-imperial romana a la platja de l’Almadrava d'Alacant
-
PP i Vox s'oposen a tramitar dos iniciatives de l'esquerra per a crear la taxa turística a la Comunitat
Més vist
Més escoltat
-
18.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Joan Abril i Vicent Zaragosí impulsen ‘Murmur’, la nova aposta gastronòmica a Altea
-
20.05.2026 | Les notícies del migdia
-
20.05.2026 | 90 minuts
-
20.05.2026 | Les notícies del matí
-
19.05.2026 | VLC Negra: vida i cançons de Robe Iniesta i Joaquín Sabina
-
20.05.2026 | Esports À Punt