Xàtiva prohibeix les festes, àpats populars i xarangues als carrers durant els dies de fira
La mesura no afecta els bars i restaurants amb autorització d'ocupació en vigor, que podran continuar la seua activitat.
L'Ajuntament de Xàtiva, a la Costera, ha prohibit les festes populars, els àpats populars i les xarangues al carrer durant els dies que hauria de celebrar-se la fira, del 14 al 20 d'agost, per a evitar el risc de contagis. Durant aquests dies hi haurà un operatiu policial especial per a controlar el compliment d'aquestes mesures en tota la ciutat, amb unitats de la Policia Local, la Policia Nacional i la seua unitat adscrita a la Generalitat, i la Guàrdia Civil.
La prohibició no afecta bars i restaurants ni els locals amb autorització d'ocupació en vigor, que podran continuar la seua activitat amb les pertinents mesures de seguretat.
L'Ajuntament recorda als propietaris d'establiments públics o activitats recreatives l'obligació de complir i fer complir les mesures de seguretat sanitària, especialment en aforaments, ús de màscares, desinfecció, distància, neteja, ús d'espais i d'elements comuns, així com que eviten propiciar aglomeracions de clients i usuaris a la via pública.
Paral·lelament, durant els dies de la Fira d'Agost de Xàtiva continua vigent la subjecció als horaris, a l'emissió de soroll i a l'ocupació de via pública ordinaris, sense cap mena de regulació especial.
Més llegit
-
La predicció d'Aemet per a Nadal: fred i passat per aigua
-
Bancs de boira dificulten la circulació al Baix Maestrat, la Plana d'Utiel-Requena i l'Alt Vinalopó
-
La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i fins i tot amb neu
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
‘Terra de festes’ fa parada al mercat nadalenc de Santa Pola, les jornades medievals d’Argelita i la foguera de Venta del Moro
-
Més de 2.000 estudiants passen pels cinemes de València per a vore 'La invasió dels bàrbars'