La vacunació de la grip començarà amb les persones que estiguen en residències
Enguany recomanen vacunar-se al personal sanitari i a aquells que treballen en serveis públics essencials.
La campanya de vacunació de la grip, que enguany s'avança per la pandèmia del coronavirus, començarà durant la primera quinzena d'octubre i es vacunaran en primer lloc les persones majors que estiguen en centres residencials.
És un dels acords a què han arribat aquest dijous les comunitats autònomes i el govern espanyol en la conferència multisectorial amb els ministres de Sanitat, Educació i Política Territorial per a preparar l'inici del curs escolar.
A part dels grups de risc, enguany s'inclou la recomanació que es vacunen aquelles persones que poden transmetre la grip als que tenen un alt risc de presentar complicacions, incloent personal sanitari i sociosanitari. S’afegeixen a les persones que treballen en serveis públics essencials.
L’executiu espanyol i les comunitats s'han compromés a aconseguir una taxa de vacunació del 75% en majors, preferentment a partir de 65 anys, i en el personal sanitari i sociosanitari, així com superar el 60% en dones embarassades i en persones amb condicions de risc.
Més llegit
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
La Fúmiga no farà més concerts de comiat al Roig Arena i al Palau Sant Jordi
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Assalt en el Museu del Louvre: encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
El govern espanyol proposarà a la UE que s'acabe definitivament el canvi horari en 2026