Sanitat Universal farà 400 PCR en una empresa càrnia de Rafelbunyol després d'un brot amb 31 contagis
Els casos s'han registrat les últimes setmanes i només quatre continuen actius.
La Conselleria de Sanitat Universal farà un cribratge massiu de coronavirus a la plantilla de l'empresa càrnia de Rafelbunyol Uvesa, després de detectar-hi 31 contagis les últimes setmanes.
Les pròximes hores més de 400 treballadors i treballadores se sotmetran a proves PCR per a conéixer l'abast dels contagis, que el departament que dirigeix Ana Barceló ha tipificat com un brot d'origen laboral. Els resultats es coneixeran aquest dilluns.
En l'actualitat només hi ha quatre d'aquests casos actius; dos de treballadors de l'escorxador de pollastres i dos més que havien sigut contractats a través d'una ETT, segons ha pogut conéixer À Punt de fonts de l'empresa.
L'empresa càrnia va registrar un altre brot a les acaballes de juny. Llavors va detectar 14 positius en la plantilla després un altre cribratge a la planta.
Més llegit
-
L'estiu més càlid en almenys un segle i mig donarà pas a una tardor previsiblement també amb temperatures per damunt del normal
-
Cremen dos cases vinculades als germans detinguts pel tiroteig mortal a Alzira
-
Un treballador de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer advertix del dèficit de personal en la vigilància dels llits
-
Miquel Baquero (La Fe) sobre els nous medicaments per a frenar l'Alzheimer. "La majoria de professionals esperàvem que també es finançaren"
-
Mor als 27 anys Presley Gerber, fill de la model estatunidenca Cindy Crawford
-
Aemet defén els llindars dels avisos taronja i roig i recorda que es consensuen amb Protecció Civil