Sanitat remet a la Comunitat Valenciana més de 517.000 mascaretes en les últimes dos setmanes
Madrid ha sigut, amb 2.207.468 unitats, l’autonomia que ha rebut més material sanitari.
La Comunitat Valenciana ha rebut 517.753 mascaretes des del 10 de març fins a ahir dijous, segons les dades que ha fet públiques la presidència del govern central. El Ministeri de Sanitat ha fet arribar a les autonomies quasi 7,5 milions de mascaretes en els últims setze dies.
El govern espanyol ha recordat que s’ha adquirit a la Xina material sanitari per import de 578 milions d’euros. En aquest paquet d’articles de protecció hi ha cent milions més de mascaretes quirúrgiques per a protegir els pacients, tres milions i mig per a protegir la salut dels professionals sanitaris, cent milions de guants i 260.000 envasos de solucions hidroalcohòliques.
Respecte a les mascaretes, Madrid ha sigut l’autonomia que n’ha rebut més (2.207.468 unitats), seguida per Catalunya (957.633 unitats) i Andalusia (846.474 unitats).
Més llegit
-
L'equip valencià d'Algemesí ja treballa a Veneçuela en la recerca de supervivents
-
S'eleven a 1.430 els morts pel doble terratrémol a Veneçuela i els ferits superen els 3.200
-
Detenen un ciberdepredador sexual amb 200 dispositius d'emmagatzematge d'imatges pedòfiles a Alacant
-
Equips de rescat valencians viatgen a Veneçuela per a reforçar la recerca de supervivents
-
Les Platgetes de Bellver: un canvi normatiu encén el debat pel futur de l'ús nudista de l'espai
-
Voluntaris de la Creu Roja consciencien la població sobre la prevenció d'incendis a la Devesa del Saler