Sanitat no publica les dades de la pandèmia per problemes tècnics
El Ministeri de Sanitat espera poder solucionar els problemes en les pròximes hores i publicar-les demà mateix
El Ministeri de Sanitat no ha publicat aquest dilluns l'actualització de dades de la pandèmia a causa de problemes tècnics, que no ha detallat, però que espera "poder solucionar en les pròximes hores".
Així ho ha informat Sanitat a través d'un comunicat, en el qual assenyala que espera procedir a la publicació dels indicadors de l'evolució de la covid aquest dimarts.
És la segona vegada que Sanitat no publica l'actualització de dades de la pandèmia en la jornada corresponent a causa de problemes tècnics. La primera vegada els va notificar a les 8 del matí de l'endemà.
A més, per problemes tècnics, l'actualització de dades s'ha publicat en diverses ocasions prop de la mitjanit i amb certa freqüència s'han difós sense les corresponents a alguna comunitat d'alguns o de tots els indicadors.
Pots consultar ací les dades de l’última actualització oficial.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete
-
Musk funda un partit polític per a "retornar la llibertat" als Estats Units
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor
-
L'accident d'un camió carregat d'àcid clorhídric a l'A-7 obliga a confinar durant hores el veïnat d'Alcàsser