Salvador Illa assegura que la vacunació contra la Covid començarà "entre desembre i gener"
El ministre ha advertit que el govern serà "molt contundent" amb qui propague mentides sobre l'eficàcia de les vacunes.
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha assegurat aquest dissabte que a l'estat espanyol es podrà començar a vacunar contra la Covid-19 "entre desembre i gener" amb vacunes "segures i eficaces". A més, ha advertit que el govern serà "molt contundent" amb qui propague mentides sobre l'eficàcia de la vacunació contra el coronavirus.
Illa també ha recordat que el govern ha signat tres contractes amb l'empresa farmaceùtica AstraZeneca, el laboratori biofarmacèutic Sanofi i la multinacional Johnson & Johnson, companyies que es comprometen a subministrar vacunes "en diferents períodes de temps".
Un Nadal diferent
Pel que fa a la celebració del Nadal, el ministre ha afirmat que "caldrà adaptar-se" i que serà diferent de la d'altres anys. Illa ha assegurat que el govern espanyol està intentant fer tots els possibles per a frenar la corba, però que serà la situació epidemiològica la que determine les mesures que afectaran aquesta festa.
A més, el titular de Sanitat ha qualificat de "preocupant" la situació actual de la pandèmia a l'estat espanyol i ha emfasitzat que La Moncloa pren decisions "sobre la base del que aporta la ciència".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat