La residència Santa Elena de Torrent demana la intervenció de l’UME
El 32% de la plantilla està infectada per coronavirus i reclamen material per a evitar que el personal que està sa es contagie.
La situació a la residència de majors Santa Elena de Torrent és “insostenible”, segons alerta l’empresa que gestiona el centre, la qual ha demanat la intervenció de la Unitat Militar d’Emergències (UME). En les últimes hores, han mort dos residents més, després del primer decés la setmana passada, i des de la direcció asseguren que la situació s’està agreujant.
Amb un 60% dels usuaris infectats pel coronavirus i un 32% de la plantilla també contagiada, demanen a la Generalitat que trasllade les persones afectades, o bé que habiliten la residència com a centre hospitalari sota la direcció de la Conselleria de Sanitat. La plantilla insta a incorporar més personal per a atendre els 46 casos de Covid-19. Ja són 3 les víctimes mortals a la residència i tenen, a més, dos ancians en estat molt greu.
Hores abans de demanar ajuda a l’UME, feien una crida a la ciutadania. Necessiten guants, bates d’un sol ús i mascaretes per a evitar que el personal que encara està sa es contagie.
Més llegit
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Un jutjat investiga l'alcalde de Jérica, del PP, per presumpta agressió sexual a dos menors