Els dos principals focus de coronavirus del món sumen 5,8 milions de casos
Els Estats Units i el Brasil són els països més afectats del món per la Covid-19.
La pandèmia del coronavirus deixa un balanç que ja supera els 600.000 morts a tot el món i 14,3 milions de persones contagiades de Covid-19, de les quals poc més de 8 milions han superat la malaltia, segons la universitat Johns Hopkins. Els Estats Units continua sent el país que encapçala el tràgic còmput, seguit del Brasil.
Els Estats Units superen els 140.103 morts i registra 3.706.927 contagiats. En l'última jornada, s'han registrat 72.120 nous contagis i 1.027 defuncions.
Alguns estats s'han vist obligats a establir noves restriccions, com Florida, on s'ha decretat el toc de queda a la zona de la platja i el tancament dels establiments comercials i de restauració. Per la seua banda, Texas i Arizona també han endurit les mesures.
Florida, Texas i Califòrnia són ara els estats amb més contagis, encara que Nova York es manté com l'estat més colpejat en aquest país amb 406.305 casos confirmats i 32.474 morts, dels quals 23.388 han sigut a la ciutat de Nova York.
D'altra banda, el Brasil, el segon país més afectat del món per la Covid-19, ha registrat en les últimes 24 hores 921 morts, en total ja són 78.772 les defuncions per coronavirus des que va començar la pandèmia. El nombre de contagis se situa en 2.074.860, dels quals 28.532 s'han comptabilitzat en les últimes 24 hores.
Els indicadors apunten que Amèrica, que és el focus de la pandèmia, estabilitza les xifres, però preocupa el creixement dels contagis, que és ja molt evident a la zona sud d'Àfrica.
Més llegit
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres
-
Un accident en la V-30 i l'avaria d'una ambulància en l’A-7 a Alginet deixen cues quilomètriques en plena hora punta
-
El virulent incendi de l'avinguda del Port obliga a reallotjar 45 veïns mentre s'investiguen les causes
Més vist
Més escoltat
-
08.07.2025 | Línia de fons
-
08.07.2025 | 90 minuts
-
08.07.2025 | Queda't amb mi | Primera Part
-
08.07.2025 | Inma Coma, cátedra IAvis a l’ETSE
-
07.07.2025 | El documental 'Espías del Káiser. Submarinos en las costas valencianas'
-
08.07.2025 | La ciència de la longevitat, una guia sobre com viure millor mentre envellim.