Presó per a la dona que va apunyalar el seu company de pis a Gata de Gorgos
Els agents encarregats de la investigació tracten de determinar la relació que mantenien l'home i la dona.
El jutjat d'instrucció número 3 de Dénia ha ordenat la presó provisional comunicada i sense fiança per a la dona detinguda per apunyalar el seu company de pis a Gata de Gorgos (Marina Alta).
A més, la dona ha quedat com investigada en una causa oberta per un delicte de lesions, no per un presumpte homicidi en grau de temptativa com es va avançar en el principi de la investigació.
Els fets van tindre lloc dilluns passat per causes que continua investigant una brigada de la Policia Judicial de Xàbia quan una dona, de 40 anys, va atacar amb un ganivet de cuina el seu company de pis, de 52.
L’home va ser traslladat a l'hospital de Dénia, on va ser intervingut d'urgència de les dues punyalades profundes rebudes en un costat del coll, que van arribar a afectar l'artèria caròtide.
Els agents encarregats de la investigació tracten de determinar la relació que mantenien l'home i la dona, que compartien pis durant el període de confinament establit després de l'estat d'alarma decretat pel govern espanyol per l'epidèmia de coronavirus.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Detenen el president de la Cambra de Comerç d'Alacant per presumpta corrupció
-
Detinguda una veïna de Chiva per botar-li foc a la parella mentre dormia
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
Pólvora, música i llum per a coronar el Chaplin que crida a la pau des de la falla municipal