PODCAST | Es multipliquen les queixes dels familiars terminals amb coronavirus
L'Associació Dret a Morir Dignament recorda que el dret a una mort no dolorosa i acompanyada continua vigent, tot i l'estat d'alarma.
L'Associació Dret a Morir Dignament recorda que el dret a una mort no dolorosa i acompanyada continua vigent, tot i l'estat d'alarma.
El president de l'associació, Javier Velasco, recorda, en una entrevista a les Notícies del Cap de Setmana de la ràdio d'À Punt que, tot i l'estat d'alarma i les restriccions que comporta, el dret a morir sense sofriment continua vigent. Un dret que es pot fer efectiu gràcies al consentiment informat.
Velasco valora molt positivament el nou protocol de comiat als malalts terminals de coronavirus que ha aprovat recentment la Conselleria de Sanitat, que permet que el pacient assigne una persona perquè estiga amb ell o ella en les últimes hores de vida.
Més llegit
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
Sanitat confirma la mort per meningitis de l'adolescent de dèsset anys ingressada a l’Hospital de Dénia
-
La targeta SIP canvia al color blau
-
La jutgessa de la dana cita l'expresident Mazón per a declarar com a testimoni
-
Queden solucionades les incidències a València i Alfafar que han causat retards en Rodalia i en Mitjana i Llarga Distància
-
Activat un ampli dispositiu per a localitzar un home desaparegut a Requena