Les obres dels tres hospitals de campanya finalitzaran aquesta setmana
La consellera de Justícia, Gabriela Bravo, es reuneix amb representants de Sanitat i de l’empresa constructora per a analitzar l’estat dels treballs de construcció.
Les obres dels tres hospitals de campanya de la Comunitat Valenciana previsiblement estaran acabades i a disposició de les autoritats sanitàries aquesta setmana. Per a analitzar l’estat dels treballs i les causes del retard, perquè ja haurien d’haver estat en funcionament, la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, es reuneix aquest dimarts amb representants de Sanitat i de l’empresa constructora.
Els hospitals de campanya de Castelló, València i Alacant tindran en total 1.100 llits i tenen com a objectiu garantir l’atenció sanitària de tota la ciutadania durant la crisi del coronavirus.
Els nous centres acolliran, en principi, pacients que donen positiu en Covid-19 i que no tinguen una situació especialment greu per a alliberar així espai als hospitals valencians i continuar atenent pacients amb altres patologies.
Tot el cap de setmana s’han estat ultimant els treballs per a deixar a punt el que s’ha construït al costat de La Fe de València i s’han desinfectat els més de 300 mòduls que el componen. També es preveu que aquest dimarts s’instal·laran els 500 llits que ha de tindre.
Més llegit
-
Carlos Mazón presenta la dimissió com a president de la Generalitat: "Ja no puc més"
-
Mazón compareix a les 9 hores per a aclarir el seu futur polític després de parlar diverses vegades este diumenge amb Feijóo
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades a El Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan es van separar al pàrquing
-
Vilaplana declara que Mazón atenia telefonades al Ventorro i que no feia la sensació de tindre pressa quan van separar-se
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
L'esquerra demana a Mazón que dimitisca ja i convoque eleccions: "Abans o després el poble valencià parlarà"