Nova reunió per videoconferència entre Sánchez i els presidents autonòmics
El president del govern torna a reunir-se per videoconferència amb els presidents autonòmics aquest diumenge a les deu del matí per a abordar la crisi de la Covid-19.
La reunió servirà per a informar i reforçar totes les línies de coordinació i col·laboració amb les comunitats i ciutats autònomes en la lluita contra la pandèmia.
Sánchez ja va reunir els caps de governs autonòmics fa una setmana, el diumenge 15 de març, i tots ells, excepte el de la Generalitat catalana, Quim Torra, van subscriure un document conjunt d'unitat d'acció enfront del coronavirus.
Així, setze governants territorials més els de les ciutats de Ceuta i Melilla es comprometen a treballar des de la "coordinació, la col·laboració i la solidaritat" i mantindre una comunicació "fluïda i eficaç sobre tots els assumptes que afecten la pandèmia".
Més llegit
-
El ponent i temperatures de 43 °C posen en alerta gran part de la Comunitat Valenciana a partir de dimecres
-
Mor als 36 anys Hayden Panettiere, actriu de 'Herois' i 'Scream'
-
Detenen un home a la Pobla Llarga per portar una arma de foc que semblava una targeta de crèdit
-
Demanen que s'investigue com a crim homòfob la mort d'un jove després de rebre una patada al cap
-
Atenció a les temperatures previstes dimecres
-
Eslida reivindica els productes i el patrimoni de la serra d’Espadà en la 30a Fira d’Artesania, Gastronomia i Agroecologia