Els municipis interiors amb zones de bany es plantegen prendre la temperatura o limitar els visitants
Estudien les mesures que poden implantar a les platges fluvials per a garantir la seguretat dels banyistes.
El control de l’aforament, prendre la temperatura o vigilants per a assegurar que es compleix el distanciament entre els usuaris. Aquestes són algunes de les mesures que es plantegen les localitats valencianes de l’interior que tenen platges fluvials o espais naturals d’aigua dolça per a afrontar el pròxim estiu.
Tot i que aquests municipis esperen les directrius del govern espanyol per a saber quins protocols de seguretat han d’aplicar, ara per ara comencen a pensar en alternatives, com ha explicat en Les notícies de la nit l’alcalde de Montanejos i president del Fòrum de Municipis d’Interior, Miguel Sandalinas.
Sandalinas s’ha mostrat convençut que aquest estiu es podrà gaudir dels espais naturals d’aigua dolça de l’interior. El president de la Generalitat ja ha anunciat que els usuaris podran acudir a les platges.
Per a aconseguir-ho, entre les iniciatives que es plantegen, el president del Fòrum de Municipis d’Interior apunta delimitar els accessos als espais que atraguen més banyistes o la possibilitat que hi haja personal de vigilància per a fer complir les mesures higièniques per a evitar els contagis.
“Esperem que el govern ens diga quin protocol hem de seguir per a protegir la salut dels visitants, quines mesures higièniques i de separació entre les persones hem d’aplicar per a començar a implantar-les”, explicava l’alcalde de Montanejos, una població que cada estiu concentra nombrosos visitants i també gent originària del municipi que torna a estiuejar-hi.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil remet a la jutgessa de la dana la telefonada en què l'Aemet va dir que la pluja anava cap a Conca el 29-O
-
La Gossa Sorda esgota les 31.000 entrades dels concerts de la seua tornada
-
Apareix un cadàver en una platja de Cullera sense signes de violència
-
Sis detinguts i 1.700 quilos de cocaïna confiscats en un nou colp a la xarxa de narcos escapçada fa uns dies
-
Un atac israelià mata onze civils a Gaza mentre Israel identifica el cadàver de l'ostatge Eliyahu Margalit
-
La Fúmiga exhaurix les 46.000 entrades dels seus concerts de comiat a València i Barcelona