Madrid, optimista després de la reunió amb el Ministeri per a avançar a la fase 1
El conseller de Sanitat assegura que el govern espanyol ha reconegut la capacitat de detecció precoç de casos sospitosos.
El govern madrileny veu amb optimisme l’avanç d’aquesta comunitat a la fase 1 dillns que ve, com ha sol·licitat l’executiu autonòmic i després de dos intents que no van prosperar. Així ho ha manifestat el conseller de Sanitat, Enrique Ruiz, després de la reunió que ha tingut amb el ministre de Sanitat, Salvador Illa, i amb els representants del seu departament aquest dijous.
Ruiz assegura que el Ministeri ha reconegut les "capacitats" del sistema sanitari madrileny, la qual cosa ha fet que els representants de l’executiu autonòmic eixiren “optimistes” de la trobada. Asseguren que “el Ministeri de Sanitat ha reconegut les capacitats de la Comunitat de Madrid, i especialment el seu sistema de detecció precoç de casos sospitosos", i que la reunió ha transcorregut en un ambient de cordialitat.
La trobada ha tingut lloc només unes hores després que el govern madrileny presentara un recurs davant el Tribunal Suprem contra la negativa del Ministeri de Sanitat a fer avançar la regió a la fase 1, malgrat que ho havien demanat en dues ocasions.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge