El límit de dos grups de convivència en les reunions passa a ser recomanació
La Generalitat ho matisa després de l’enduriment de les mesures per a Nadal anunciades aquesta setmana.
Aquest divendres, les mesures de restricció per a les festes de Nadal que va anunciar ahir el president de la Generalitat, Ximo Puig, s’han fet efectives amb la publicació al Diari Oficial de la Generalitat (DOGV). I hi ha matisos.
Per exemple, al document oficial s’estableix que les reunions en espais privats no podrà superar les sis persones, però (i ací és on es troba la rectificació del consistori), només “recomana” que no siguen de més de dos grups de convivents. És a dir: es recomana no reunir-se amb més de dos grups de convivència, però no és una obligació, com es donava a entendre amb les paraules del president aquest dijous en la roda de premsa.
Fonts de presidència de la Generalitat han justificat aquest canvi. Per recomanacions dels tècnics de la Conselleria de Sanitat, diuen, s’ha considerat convenient canviar “l’obligatorietat” per la “recomanació” per a evitar causar greuges majors entre les famílies després de reduir el nombre d’assistents de deu a sis.
Cal recordar que les mesures entraran el vigor a la Comunitat Valenciana el dilluns dia 21 de desembre, en la mateixa setmana que es commemoren la Nit de Nadal i Nadal.
Més llegit
-
Mor la menor de catorze anys que es va ofegar a la piscina de sa casa a Torrent
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2025
-
Salven una xiqueta de 14 anys que s'havia ofegat en la piscina de sa casa a Torrent
-
Què pot passar si els Estats Units s’uneixen a la guerra contra l’Iran?
-
Atenen un xiquet i tres homes en dos platges de Gandia i Cullera després d'engolir aigua
-
Ábalos es desmarca en el Suprem de la trama de comissions i diu que no es reconeix en els àudios
Més vist
-
22.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnica del Mediterráneo
-
22.06.2025 | Final del Campionat Individual d'escala i corda: Marc vs. De la Vega
-
23.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà
-
22.06.2025 | Ofrena | 22:00 - 23:00
-
22.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
22.06.2025 | Ofrena | 21:00 - 22:00