L'aeroport de València s'afegirà al d'Alacant-Elx com a punt d'entrada a Espanya
Fins ara, aquest aeroport s'havia contemplat només com a reserva.
El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha anunciat a través d'un missatge en el seu compte de Twitter que l'aeroport de València s'inclourà demà com a punt d'entrada a Espanya, juntament amb els de Fuerteventura i Lanzarote.
En un principi es designaren només els aeroports de Màlaga-Costa del Sol, Josep Tarradellas Barcelona-el Prat, Gran Canària, Adolfo Suarez Madrid-Barajas i Palma com a punts d'entrada en una orde en el BOE de divendres. Però el ministeri va rectificar divendres de vesprada i va anunciar que també inclouria el d'Alcant-Elx com a punt d'entrada amb capacitat d'atenció d'emergències de salut pública internacional.
De fet, ahir, Ábalos va anunciar que els de Tenerife Sud, Alacant-Elx, Sevilla, Menorca i Eivissa s'habilitarien des de demà com a aeroports adaptats per a la desescalada, i va informar el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, que el de València es mantindria en reserva i s'activaria si calia.
Finalment, hui ha anunciat que signarà la resolució perquè, demà, els aeroports de València, Fuerteventura i Lanzarote s'habiliten també com a punts d'entrada al país.
Més llegit
-
Investiguen l'apunyalament d'una dona a Carcaixent
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Interior obri expedient per falta greu als agents implicats en l'actuació policial abans del partit Elx-Barça
-
Estabilitzat l'incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'Iran ataca dos vaixells de guerra, una base estatunidenca a Jordània i diversos vaixells en una nova escalada de tensions