L'aeroport de València s'afegirà al d'Alacant-Elx com a punt d'entrada a Espanya
Fins ara, aquest aeroport s'havia contemplat només com a reserva.
El ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha anunciat a través d'un missatge en el seu compte de Twitter que l'aeroport de València s'inclourà demà com a punt d'entrada a Espanya, juntament amb els de Fuerteventura i Lanzarote.
En un principi es designaren només els aeroports de Màlaga-Costa del Sol, Josep Tarradellas Barcelona-el Prat, Gran Canària, Adolfo Suarez Madrid-Barajas i Palma com a punts d'entrada en una orde en el BOE de divendres. Però el ministeri va rectificar divendres de vesprada i va anunciar que també inclouria el d'Alcant-Elx com a punt d'entrada amb capacitat d'atenció d'emergències de salut pública internacional.
De fet, ahir, Ábalos va anunciar que els de Tenerife Sud, Alacant-Elx, Sevilla, Menorca i Eivissa s'habilitarien des de demà com a aeroports adaptats per a la desescalada, i va informar el conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, que el de València es mantindria en reserva i s'activaria si calia.
Finalment, hui ha anunciat que signarà la resolució perquè, demà, els aeroports de València, Fuerteventura i Lanzarote s'habiliten també com a punts d'entrada al país.
Més llegit
-
La vaga de Metrovalència i el Tram d’Alacant tindrà entre el 75% i el 80% de servicis mínims: consulta els horaris definitius durant Falles
-
L'incendi d'un camió talla 45 minuts l'A-7 a Paterna (Horta Nord) cap a Barcelona i causa una cua quilomètrica
-
Divendres assolellat i cap de setmana estable, però fresc, amb un episodi de pluges dèbils i disperses dissabte
-
Renfe veu viable que els trens arriben a l'estació del Nord en les mascletaes, però els pararà a Albal mentre no reba "garanties de seguretat" de l'Ajuntament
-
La mítica sèrie ‘Bola de drac’ complix quaranta anys
-
La segona dona que acusa Errejón d'agressió sexual no ratifica la denúncia a la jutgessa