El jutjat cita dos alts càrrecs de Sanitat investigats per manca d'equips de protecció contra la Covid-19
Estan citats el director gerent del Departament de Salut de l’Hospital General d’Alacant i la directora de Recursos Humans de la Conselleria de Sanitat.
El jutjat d'instrucció número 1 de València ha iniciat diligències d'investigació prèvies contra dos alts càrrecs de la Conselleria de Sanitat després d'una querella interposada per un grup d'advocats, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.
En concret, ha citat com a investigats el director gerent del Departament de Salut de l’Hospital General d’Alacant i la directora de Recursos Humans de la Conselleria de Sanitat el pròxim 3 de desembre.
La querella interposada demana investigar un presumpte delicte contra el dret dels treballadors per la manca d’equips de protecció (EPI).
Més llegit
-
Gerard i Moleiro anul·len el Rayo (4-0)
-
La jutgessa de la dana demana a Maribel Vilaplana el tiquet de l'aparcament a què va acompanyar-la Mazón
-
Gandia vol regularitzar la situació dels tres immigrants que van rescatar una dona al port
-
Els vincles entre afectats per la dana i voluntaris continuen: “Continuem pendents d’ells, ja són com de la família”
-
Tots Sants a la Comunitat Valenciana: els cementeris dels 500 pobles valencians reben hui la visita dels familiars per a recordar els seus difunts
-
Les víctimes de la dana a València poden pujar a 234 en estudiar-se la mort d'una altra persona
Més vist
Més escoltat
-
31.10.2025 | Terra de bous
-
31.10.2025 | Manuel Conejero, guanyador del premi Clec Superstar Emergent al CLEC
-
31.10.2025 | ContrÀpunt
-
31.10.2025 | L'hora de la cultura
-
01.11.2025 | Punt a punt | Primera Part
-
31.10.2025 | "Gran pantalla", amb Pau Gómez | L'entrevista a Alberto Rodríguez, director de la pel·lícula espanyola “Los Tigres”