La incidència puja per primera vegada en mes i mig
L’últim increment es va registrar a finals de gener, quan es va arribar al pic de la cinquena onada
La incidència acumulada per coronavirus en els últims catorze dies ha tornat a pujar a la Comunitat Valenciana, fins a situar-se en 329 casos per cada 100.000 habitants, sis punts més que en l’última actualització del divendres passat (323). L’última vegada que es va registrar un increment va ser el 28 de gener (4.305), quan la cinquena onada va tocar sostre abans de començar a descendir de nou.
A pesar d’aquest increment, la mitjana valenciana continua per davall de l'espanyola, que també ha experimentat un augment de la incidència fins als 432 casos, després d’uns dies en què s’havia estancat en 430. En el conjunt de l’Estat, la incidència no pujava des del 21 de gener, quan va arribar al punt més alt amb 3.418 casos.
Segons les dades del Ministeri de Sanitat, els malalts de covid a la Comunitat Valenciana ocupen un 3,16% dels llits en planta i un 5,56% a les UCI. En tot l’Estat les xifres són lleugerament més elevades, amb una ocupació del 3,95% en planta i del 7,48% en cures intensives.
Més llegit
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
Ruixats i tempestes a la vista
-
L’associació de víctimes mortals de la dana, al Congrés: “Mazón va anunciar ahir la dimissió, minora això el nostre dolor? Sincerament, no”
-
L’Albufera, color de xocolate: la palla de l’arròs es podrix davall de la superfície séquies i canals
-
L'incendi en una nau industrial d'Elda, amb evolució favorable, però encara sense estabilitzar
-
Miguel Ángel Rodríguez admet en seu judicial que va llançar el rumor sobre l'acord entre la Fiscalia i González Amador