La incidència a la Comunitat Valenciana, a un pas de baixar a risc mitjà
La taxa de contagis per cada 100.000 habitants a 14 dies se situa en 155
La incidència a la Comunitat Valenciana està a un pas de baixar a risc mitjà. Concretament a menys de 5 punts d’abandonar l’actual nivell alt en què es troba. Les dades diàries que facilita el Ministeri de Sanitat sobre la situació de la Covid a Espanya mostren que la Comunitat Valenciana té aquest divendres una incidència acumulada de 155,10 casos per cada 100.000 habitants a 14 dies.
Aquest indicador ha baixat 8 punts des de dijous, però encara es manté per damunt de 150 i, per tant, en risc alt, segons els paràmetres del Ministeri de Sanitat. La Comunitat Valenciana és a hores d’ara la tercera autonomia amb una incidència menys baixa, després d’Astúries (83,7) i Canàries (124).
Si es manté l'actual tendència a la baixa en el registre diari de contagis, la Comunitat Valenciana entrarà la setmana que ve en risc mitjà.
Al conjunt de l’Estat, la mitjana de la incidència ha baixat de 200 i se situa en 198,25 casos aquest divendres. Aquesta xifra no es donava des del juliol. Segons les dades del Ministeri, a Espanya s’han notificat 6.311 nous contagis i 155 morts en les últimes 24 hores.
Més llegit
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València
-
El govern espanyol desclassifica este dimarts els informes d'intel·ligència sobre la crisi de Ceuta
-
Morant afirma que va patir una "agressió masclista" de Mompó i avisa que demanarà "responsabilitats" polítiques
-
Almenys cinc morts en estavellar-se un avió de càrrega d'Amazon a l'aeroport de Miami
-
Cremen tres vehicles al barri de la Punta de València
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris