El govern transferirà 14.000 milions a les comunitats autònomes
Es tracta d’una injecció “extra de liquiditat” que arribarà mitjançant diferents instruments financers.
El president del govern, Pedro Sánchez, ha comunicat aquest diumenge als presidents i presidentes autonòmics, reunits en la VI videoconferència de presidents, que realitzarà una injecció “extra de liquiditat” de 14.000 milions d’euros a les comunitats autònomes.
Una part d'aquesta injecció, concretament 5.500 milions provenen de l’avançament de la liquidació de l’any 2018, mentre que més de 8.000 milions correspondrien al finançament previst per al 2020, un any que va haver una recaptació record.
Aquesta injecció “extra de liquiditat” arribarà mitjançant diferents instruments financers, com ara el sistema de finançament autonòmic i el fons de liquidesa autonòmic i facilitat financera, entre altres, segons ha informat el ministre de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos.
Més llegit
-
Lluna de sang a la Comunitat Valenciana: tot el que cal saber per a vore l’eclipsi lunar de hui
-
Descobrixen una finca amb actes taurins il·legals després que una vaqueta escape i talle l’AP-7
-
El llegat de Nino Bravo torna a brillar en una nit màgica al Roig Arena
-
Prop de 150 milions anuals i 500 llocs de treball directes: l'impacte econòmic del Roig Arena
-
Més calor diumenge a l'espera de pluges fortes entre dilluns i dimarts
-
El Roig Arena s'estrena hui amb un concert homenatge a Nino Bravo