El govern espanyol i els agents socials preacorden estendre els ERTO fins al 31 de maig
Dilluns de vesprada tornaran a reunir-se per a avançar les negociacions i pactar-ne les condicions.
La primera reunió per a prorrogar els expedients de regulació temporal d'ocupació (ERTO) ha finalitzat aquest divendres passades les 13:00 hores amb una bona entesa entre les parts, que semblen estar d'acord a estendre aquesta eina fins al 31 de maig, segons fonts del diàleg social.
No obstant això, govern espanyol, sindicats i empresaris s'han emplaçat a una nova trobada dilluns que ve, a partir de les 17:30 hores, per a continuar avançant en les negociacions, que en aquesta ocasió no es preveu que es dilaten fins a l'últim moment, com va ocórrer la vegada anterior.
Així, des de l'executiu han indicat que el seu compromís és tancar aquesta negociació com més prompte millor, sense esgotar el termini vigent dels ERTO (31 de gener). Segons les fonts consultades, el govern espanyol ha oferit als agents socials prorrogar l'anterior acord, si bé sindicats i empresaris han d'analitzar el text definitiu del Ministeri de Treball i Economia Social en la reunió prevista per a dilluns que ve.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic
Més vist
-
13.09.2026 | La Plaça
-
14.09.2026 | Entrevista LNM Bartolomé Pérez
-
13.09.2026 | Informatiu migdia
-
13.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
A l'IVIA investiguen les causes de l'enverdiment' dels cítrics, la greu malaltia sense cura que afecta altres països
-
14.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge