El govern espanyol acorda amb les autonomies revisar el model d’atenció a les residencies
Crearan un grup de treball per a planificar la resposta en els centres de majors davant un possible rebrot de la pandèmia.
El Consell Territorial de Serveis Socials, on participen el govern espanyol i els representants autonòmics, ha acordat crear un grup de treball per a analitzar la situació de les residències, el futur de l'atenció a les persones majors i les mesures que han d'adoptar-se "immediatament" per a preparar una resposta adequada davant possibles rebrots de la pandèmia del coronavirus. El grup comptarà també amb la participació de persones expertes i agents socials.
La vicepresidència de Drets Socials i Agenda 2030, que lidera Pablo Iglesias, ha convocat les autonomies la pròxima setmana per a "discutir i determinar contingut, abast, equips de treball i temps d'execució, que no podran anar més enllà del mes de setembre".
Les residències de persones majors han concentrat un terç de les víctimes mortals de la pandèmia dels coronavirus a la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
El jove metge alacantí atacat per un tauró a les Maldives evoluciona favorablement
-
Educació diu que “hui dia” no pot apujar el salari docent i els sindicats amenacen amb una vaga indefinida
-
Un tauró ferix greument un jove d’Alacant en una lluna de mel a les Maldives
-
Entra en vigor la rebaixa de la jornada setmanal a 35 hores per als empleats de l'Administració de l'Estat
-
Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat mentre retirava un camió accidentat a Vallada
-
L’AP-7 acumula set quilòmetres de retenció a Montcada en sentit Alacant