Gloria Calero assegura que s’ha treballat des de les institucions per a “garantir un entorn escolar segur”
La delegada del govern també ha mostrat suport al personal docent pel seu esforç per a posar en marxa la tornada a l’aula.
La delegada del govern espanyol, Gloria Calero, ha llançat un missatge de tranquil·litat als pares i mares abans de l’inici de les classes aquest dilluns. D’aquesta manera, Calero ha assegurat que s’ha treballat des de les institucions per a “garantir un entorn escolar segur”. També, ha afegit que “no hi ha espai més segur per als xiquets i xiquetes que els centre escolars i que és molt important l’activitat presencial perquè s’ha de donar normalitat a aquest nou inici de curs”.
Així mateix, la delegada del govern espanyol ha aprofitat per a mostrar el seu suport als més de 76.000 professors i professores i ha reconegut “l’important esforç que està realitzant la comunitat educativa perquè s’inicie el curs escolar amb les màximes garanties sanitàries”.
Més llegit
-
Troben el cos sense vida de la xiqueta de la família valenciana afectada pel naufragi d'Indonèsia
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
La recerca dels desapareguts a Indonèsia només localitza restes del vaixell i dilluns s’ampliarà l’àrea
-
Els rius d'Albaida i Magre superen el llindar groc al pas per Manuel i Guadassuar, respectivament
-
L'episodi de pluges descarrega més de 260 litres, desborda barrancs i manté tallades quatre carreteres secundàries
-
Recuperats els cadàvers de tres esquiadors arrossegats per una allau a Panticosa