La Generalitat dotarà els taxis de mampares de protecció
Es vol augmentar la seguretat dels vehicles i ajudar a recuperar la confiança de la clientela.
La Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat col·laborarà amb el sector del taxi per a garantir la instal·lació de mampares de protecció en els vehicles i augmentar així la seguretat de professionals i clients davant la propagació del coronavirus.
Amb aquesta mesura també es busca recuperar la confiança de la clientela i ajudar a restablir la situació del sector, que ha reduït l'activitat un 80% a conseqüència de la crisi.
La Conselleria també continuarà facilitant materials de protecció als conductors i les conductores de taxi. Fins ara s’han repartit 40.000 mascaretes, 40.000 guants i 40.000 unitats de gel desinfectant als transportistes, taxistes, personal de VTC, treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat, empreses concessionàries d'autobús i repartidors a domicili.
Més llegit
-
Un accident a l'A-7 a Bétera causa més de catorze quilòmetres de retenció en sentit Barcelona
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits