La farmacèutica catalana Reig Jofre produirà a gran escala a Espanya la vacuna de Janssen
L'empresa comunica a la CNMV que en el primer trimestre de 2021 tindrà una planta que li permet “un subministrament ràpid i segur”.
La farmacèutica catalana Reig Jofre ha anunciat aquest dimarts un acord amb Janssen Pharmaceutical per a produir a gran escala a Espanya la seua vacuna contra el coronavirus, encara en fase d'investigació. Així ho ha comunicat l'empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), el supervisor borsari espanyol. Reig Jofre té arrels valencianes, ja que és una empresa sorgida de la fusió amb la valenciana Nautraceutical.
Reig Jofre ha explicat que la planta que tindrà en marxa en el primer trimestre de 2021 li permet “un subministrament ràpid i segur de la candidata a vacuna” d'aquesta farmacèutica, integrada en el grup Johnson & Johnson. En virtut de l'acord, la farmacèutica catalana serà la responsable de la formulació i l'envasament de la candidata a vacuna de Janssen.
Amb la de Janssen ja són tres les vacunes contra la Covid-19 que es produiran en Espanya, juntament amb la de Moderna i Novavax. La vacuna de Janssen està ara en fase tres d'investigació i està administrant-se 30.000 voluntaris.
Les accions pugen prop del 30%
El laboratori farmacèutic Reig Jofre lidera les pujades de la borsa espanyola aquest dimarts, després d'anunciar que participarà en la producció de la vacuna anti-Covid-19 de Johnson & Johnson. Les seues accions marquen en aquests moments repunts superiors al 30%, fins als 4,94 euros.
Més llegit
-
La cap de Meteorologia d'À Punt defén que la dana se sabia des de quatre dies abans: "La magnitud era històrica"
-
Tallen l’AP-7 a Tavernes de la Valldigna per l’incendi d’un camió
-
Ricardo Caballer bat el rècord Guinness en disparar a Las Vegas la mascletà més gran del món
-
Intercepten el conductor d’una moto circulant a 194 km/h en un tram limitat a 80 a la CV-30 a València
-
Mata el veí d'una punyalada al coll a Benimàmet després de discutir pel volum de la música
-
Les primeres associacions de víctimes qüestionen a les Corts la "falta" d'avisos i el "retard" en la resposta a la dana
Més vist
Més escoltat
-
23.02.2026 | 90 minuts
-
22.02.2026 | Fem banda
-
23.02.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Noema Ortí i la revolució dels vermuts
-
23.02.2026 | L'hora de la cultura
-
23.02.2026 | Carlos Calvo (CIDE): “El canvi climàtic va intensificar un 20% la precipitació de la dana del 2024”
-
23.02.2026 | "Societat", amb Susana Golf | L’àlbum familiar “secret” de la Casa Reial amb Leonor i Sofía