FACUA crea una plataforma d’afectats per la Covid-19 per a reclamar per serveis no utilitzats
L’associació de consumidors informa que des d’aquest dilluns la plantilla estarà treballant des de casa.
Facua-Consumidors en Acció ha posat en marxa una plataforma perquè persones que s’hagen vist afectades per la situació provocada per la Covid-19 puguen reclamar despeses d’aerolínies, hotels, menjadors escolars, acadèmies, gimnasos, etc.
Els consumidors poden sumar-se a la plataforma a través del lloc web Facua.org/covid-19. L’associació anirà oferint-los informació sobre com reclamar i les diferents situacions que poden trobar-se els usuaris dels serveis que han sigut cancel·lats o que, abans de decretar-se l’estat d’alarma, van decidir no utilitzar per tal de seguir les recomanacions del govern.
Facua ha posat en marxa un protocol per a continuar atenent les consultes dels consumidors i tramitar les reclamacions dels seus socis de ple dret mitjançant l’atenció telefònica i per internet. Les oficines de Facua i les seues organitzacions territorials en setze províncies no estan obertes al públic, però els seus 123 treballadors continuen desenvolupant la seua labor.
Des d’aquest dilluns, la majoria de professionals de Facua ja està treballant des dels seus habitatges, a conseqüència del pla de crisi que l’organització va dissenyar divendres passat per a reduir el risc de contagis del coronavirus.
Més llegit
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
-
Adif obri el corredor que connecta a peu les estacions de València Nord i Joaquim Sorolla
-
Turís reobri el pont sobre el riu Magre que va desfer la riuada
-
L’onada de calor a Europa deixa temperatures rècord a França, Alemanya o el Regne Unit
-
Vint anys de la llei de matrimoni igualitari: 9.355 casaments a la Comunitat Valenciana
-
L'alumnat de l’Escola d’Artesans d’Albaida reinterpreta les obres de Segrelles