Espanya supera els 700.000 contagis per coronavirus
Aquest dijous s’han notificat 10.653 positius, 3.471 dels quals l’últim dia.
El nombre de casos de coronavirus a Espanya ha superat els 700.000 contagis. En concret, aquest dijous se n’han notificat 10.653 més, 3.471 les últimes 24 hores, a falta de les dades d’Andalusia, que no ha pogut actualitzar la informació per “problemes tècnics”. La xifra total de persones que s’han contagiat des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 704.209.
En aquests moments, hi ha 11.041 pacients ingressats per Covid-19 en tot Espanya i 1.445 en unitats de cures intensives, si bé les últimes 24 hores s'han produït 1.310 ingressos i 1.177 altes. La taxa d'ocupació de llits ocupats per coronavirus se situa ja en el 9,5% i en el 17,02% a les UCI.
D’altra banda, el Ministeri de Sanitat ha notificat 84 morts l’últim dia. La xifra total de defuncions des de l’inici de la crisi sanitària se situa en 31.118.
Més llegit
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
Sanitat confirma un brot de sarna en una residència de majors a Catral amb 24 infectats
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Mazón demana comparéixer dimarts en la comissió d’investigació sobre la dana a les Corts
-
Nuvolositat en augment, a l'espera de ruixats dijous