Espanya registra 4 morts per coronavirus en les últimes 24 hores i 43 en l'última setmana
Des del divendres s'han detectat 271 nous casos positius de Covid-19.
Segons l’últim balanç del Ministeri de Sanitat, la xifra total de morts amb Covid-19 és de 27.125, quatre més que en l’anterior recompte oficial, i durant els últims set dies el balanç és de 43 morts.
Pel que fa als contagis diagnosticats per PCR, en les últimes 24 hores s’han registrat 271 nous casos, 84 més que divendres (187). A hores d’ara, a Espanya s’han confirmat 239.228 casos positius.
Durant els últims 7 dies, segons fons del Ministeri de Sanitat, s’han registrat 287 ingressos hospitalaris a tot l’Estat, i des de l’inici de la pandèmia, el nombre de persones que han sigut hospitalitzades per la Covid-19 s’eleva a 123.987.
Pel que fa a les persones que han requerit UCI, n'han sigut 10 durant l’última setmana. El total d’ingressos en les unitats de cures intensives des que va començar la crisi sanitària puja a 11.404.
Cinc autonomies sense cap contagi registrat
Les comunitats de Madrid (95) i Catalunya (88) continuen acaparant la majoria dels nous casos detectats, mentre que les illes Balears, Cantàbria i Extremadura, així com les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla, no han reportat cap contagi confirmat per prova PCR en les últimes 24 hores.
Més llegit
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
Guia per a seguir la Cremà de les Falles de 2026
-
Carmen Prades tanca una Ofrena de rècord amb un clar missatge de pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Catalá indica que el debat sobre l’Ofrena, els envelats i la taxa turística s'haurà d'abordar el dia 20
-
Mascletà en directe del dijous 19 de març de les Falles 2026 de València