El dissenyador de joies Vicente Gracia col·labora amb Unicef per a lluitar contra el coronavirus
La venda de les joies finançarà el subministrament de material de protecció contra la Covid-19 i altres malalties.
El dissenyador Vicente Gracia forma part juntament amb altres tres dissenyadors internacionals en un projecte d'Unicef que vol pal·liar els efectes de la Covid-19. La venda d'aquestes joies farà possible el subministrament de material higiènic i mèdic a famílies vulnerables de tot el món.
El dissenyador valencià ha creat peces amb reminiscències de les mil i una nits i la relació de València amb la ruta de la seda. L'acompanya en la iniciativa Hannah Carnegie, que fa dos anys que viu a València, i crea joies inspirades en la seua infància als Estats Units.
Les joies ja estan a la venda i els preus oscil·len entre 100 i 15.000 euros. Els beneficis es dirigiran a territoris on cada 39 segons mor un menor d'edat a causa de la pneumònia abans que arribara el coronavirus.
Més llegit
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
À Punt interposarà accions legals als jutjats per la possible sostracció del vídeo del Cecopi