Defuncions a la baixa i estabilitat en els contagis de la Comunitat Valenciana
Mor un resident, el que suposa tres víctimes menys de les que va comunicar Sanitat en l’últim balanç.
La Conselleria de Sanitat ha registrat una desena de contagis nous, confirmats per proves PCR, i una nova víctima mortal, la d’un resident. Aquestes dades suposen una estabilització del nombre de casos nous, donat que es manté com ahir dimecres, mentre que les defuncions s’han reduït a la quarta part, ja que ahir es van comunicar 4 defuncions.
Pel que fa a la distribució territorial dels contagis nous de coronavirus, la Conselleria de Sanitat ha comunicat que n'hi ha 2 a Castelló (1.596 en total); 2 més a Alacant
(3.948 en total); i 6 a València (5.893 en total). D'altra banda, a les estadístiques oficials Sanitat ha afegit 4 contagis no assignats de dies anteriors. Actualment hi ha 11.441 casos positius des que va començar la pandèmia, però només en queden actius 2.069, és a dir, l’11,6% del total.
Amb la nova defunció que li consta a la Generalitat, s’eleven a 1.466 les víctimes mortals que deixa la pandèmia al territori. D’elles, 227 eren de la província de Castelló, 732 de la de València i 507 de la d'Alacant. En aquesta, s'encadenen deu dies seguits sense registrar morts per coronavirus.
Quant als pacients ingressats, la xifra s’ha reduït lleugerament respecte a ahir dimecres, en haver-hi a hores d’ara 85 persones als hospitals valencians. D’elles, 9 estan a l’UCI: 5 a Alacant i 4 a València, mentre que a Castelló no queden pacients a l’UCI.
En planta, als hospitals de Castelló queden 6 pacients, 38 a Alacant i 41 a València.
Pel que fa a les residències, en queden 27 sota vigilància activa de control sanitari. Castelló i Alacant en presenten 8 cadascun, mentre que a València n'hi ha 11. Al marge dels geriàtrics sota vigilància, hi ha casos de coronavirus actius en 36 centres de persones majors de la Comunitat Valenciana, pero únicament s’ha registrat un positiu més.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Un detingut per atacar un kebab eleva a 9 els arrestats pels aldarulls a Torre Pacheco
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Les conseqüències de la tempesta: agricultura danyada, arbres tombats i persianes i vidres trencats
-
Quaranta cuiners de paelles valencians intentaran colar el seu plat en el certamen de Sueca