Creix a 55 el nombre de negatius en les proves PCR de l'escola d'estiu de Gilet
Els resultats fan pensar a les autoritats del centre que el xiquet origen de la infecció podria haver donat un fals positiu.
El nombre de proves amb resultat negatiu als xiquets, familiars i persones que estaven relacionades amb el positiu d'un xiquet a l'escola d'estiu del parc d'educació viària de Gilet, al Camp de Morvedre, ha augmentat a 55.
Aquests resultats fan pensar a la direcció del centre que el xiquet origen de la infecció podria haver donat un fals positiu en la prova. No obstant això, encara queden al voltant de quinze persones pendents del resultat final de les proves PCR, i de saber si realment s'han contagiat.
El parc d'educació viària de Gilet acabava aquesta setmana la temporada i ja no tornarà a obrir fins després de l'estiu, si les circumstàncies de la pandèmia ho permeten.
Més llegit
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
Reoberta l’A-23 a Sagunt després d'estar tota la matinada tallada per l'accident d'un camió
-
El jutge de l'Audiència Nacional obri una peça separada per a investigar els pagaments en efectiu del PSOE a Ábalos
-
Mazón demana comparéixer dimarts en la comissió d’investigació sobre la dana a les Corts
-
‘Terra de festes’ visita la Jana, Xaló i Utiel
-
Durant el dinar en El Ventorro Mazón va signar la llista d'esportistes d'elit del 2024