Els controls de trànsit s’intensifiquen per a evitar desplaçaments en Setmana Santa
La DGT atribueix les retencions en les principals eixides de Madrid a les mesures de seguretat.
Els controls de trànsit s’han intensificat des d'aquest dimecres per a evitar desplaçaments en Setmana Santa. Els municipis costaners extremen els controls per a evitar que els turistes passen la Setmana Santa en les segones residències
A les eixides de Madrid s’han registrat algunes retencions de fins a dos quilòmetres a primera hora de la vesprada. La Direcció General de Trànsit (DGT) ha negat que hi haja embossos pel desplaçament de vehicles no essencials i assegura que les retencions són fruit dels nous controls que han implementat amb motiu de la Setmana Santa.
“La gent no està anant-se’n a segones residències, només que els pocs que es mouen han de passar pel control i a molts els ha agafat de retorn a casa”, han assegurat des de Trànsit.
La Guàrdia Civil ha establit en les carreteres 150 controls fixos tant de dia com de nit per a evitar desplaçaments no permesos aquesta Setmana Santa, als quals se sumaran la vigilància mòbil i la que disposen la resta de cossos policials.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
Alerta pel fort episodi de pluges: Emergències demana retirar cotxes de zones inundables i no travessar barrancs
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant