El Congrés debatrà el 25 de març la pròrroga de l'estat d'alarma
Hauran d'acudir obligatòriament els diputats que hagen d'intervindre i la votació posterior es farà de manera telemàtica.
El Congrés dels Diputats debatrà la pròrroga de l'estat d'alarma en un ple convocat per a dimecres que ve, 25 de març. Així ho ha aprovat la junta de portaveus de la cambra, reunida aquest dimecres després del ple de la compareixença del president, Pedro Sánchez, per a explicar les mesures del govern espanyol destinades a fer front a l'expansió del coronavirus, entre d'altres, l'estat d'alarma.
Està previst que, com en el ple d'aquest dimecres, al del dia 25 acudisquen obligatòriament els diputats que hagen d'intervindre i que la votació posterior es faça de manera telemàtica, a causa de les mesures sanitàries que cal adoptar per a evitar contagis.
Més llegit
-
Hospitalitzats una dona i el fill de tres anys en caure del balcó d'un primer pis a Canals
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
Avís taronja per a este dimecres a la vesprada en gran part de València i el sud de Castelló per tempestes fortes
-
L'incendi de Tuéjar, a mercé del vent i amb el risc que bote a l'altra banda del pantà de Benagéber
-
Els municipis de la zona de la dana es preparen per a l’arribada de fortes pluges
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar