La Comunitat Valenciana supera els 3.000 contagis per segon dia consecutiu
Actualment, hi ha 558 persones ingressades, 73 de les quals a les unitats de cures intensives
La Comunitat Valenciana supera els 3.000 contagis per segon dia consecutiu. La Conselleria de Sanitat Universal ha notificat 3.159 nous contagis en les últimes 24 hores, la xifra més alta des del 10 de febrer. Per tant, la mitjana mòbil setmanal puja als 2.776,71 contagis. Més de la meitat (1.863) són a la província de València, mentre que a Alacant n’han detectat 918 i a Castelló 378. Fins ara s’han registrat 442.980 positius, dels quals 27.355 són casos actius ara mateix.
Hui hi ha 33 persones més ingressades als hospitals valencians -558-, mentre que l’ocupació de les UCI ha pujat només en una persona i ara n’hi ha 73. Més d’un 70% dels ingressos es concentren a la província de València: 405. Mentre que a la d’Alacant n’hi ha 93 i a la de Castelló 60.
Pel que fa a les defuncions, Sanitat n'ha notificat dues noves, que corresponen als últims set dies. Per tant, fins ara han mort 7.475 persones a causa de la Covid-19.
Aquest dijous s’han notificat dos grans brots: l'un, a Benaixeve, que afecta 11 persones, i l'altre, a Xiva, amb 10 casos. Ambdós són d’origen social.
Més llegit
-
El Consell sol·licita al govern espanyol autorització per a demanar 1.816 milions en crèdits bancaris per la falta del FLA
-
Catalá: "Serà molt complicat, per no dir impossible, que els afectats puguen accedir a casa abans de les 20:00 h"
-
València aprovarà en el ple d’este mes que el topònim en valencià porte l’accent tancat
-
La Comunitat Valenciana s’unix a Múrcia, Andalusia i Balears per a protegir la posidònia
-
Catalá anuncia l'impuls de més de 360 noves vivendes de protecció pública a València
-
À Punt retransmetrà la segona edició del Circuit Valencià de Jonegades