La Comunitat Valenciana registra 30 nous brots, més d'un terç a l'Horta
S'han comptabilitzat 1.697 nous casos de coronavirus, 594 menys que la jornada anterior.
A la Comunitat Valenciana s'han registrat 1.697 nous casos de coronavirus en les últimes 24 hores, 594 menys que en la jornada anterior. Així, la segona onada de la pandèmia s'ha intensificat durant aquesta setmana, en què s'ha superat la xifra de 2.000 contagis diaris en tres ocasions.
En total, 83.064 persones han patit la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, a València s'han comptabilitzat 946 nous positius (45.007 en total), 497 a Alacant (28.388 en total) i 224 a Castelló (9.637 en total).
A més, s'han detectat 30 nous brots, que afecten 151 persones. A la comarca de l'Horta es concentra un terç dels brots (12), registrats a les localitats de València (8 brots), Quart de Poblet (1), Torrent (1), Alboraia (1) i Manises (1). El brot més nombrós s'ha detectat a València, amb 13 casos d'origen social. El segon brot amb més positius s'ha detectat a Onda (Plana Baixa) amb 11 positius en l'àmbit educatiu. En aquesta població també hi ha un altre brot amb 6 casos d'origen social. A Sueca (Ribera Baixa) també s'ha comptabilitzat un brot de 10 casos d'origen social.
El nombre d'hospitalitzacions també baixa respecte de divendres, 1.487 persones han sigut ingressades: 137 corresponen a la província de Castelló, de les quals 22 estan a l'UCI; 481 persones a la d'Alacant, 105 a l'UCI; i 869 a la de València, 150 a l'UCI.
Més llegit
-
Controlat l'incendi a l'avinguda del Port de València amb almenys setze ferits per inhalació de fum
-
Sánchez diu que no "tirarà la tovallola" després de dir que és un polític net i Feijóo li demana que torne el botí i convoque eleccions
-
El Consell autoritza d’urgència obrir les comportes de l’Albufera per a millorar l’aigua i abaixar la temperatura
-
Atenció a les pluges localment fortes de dimecres
-
Un accident en la V-30 i l'avaria d'una ambulància en l’A-7 a Alginet deixen cues quilomètriques en plena hora punta
-
El virulent incendi de l'avinguda del Port obliga a reallotjar 45 veïns mentre s'investiguen les causes
Més vist
Més escoltat
-
08.07.2025 | Línia de fons
-
08.07.2025 | 90 minuts
-
08.07.2025 | Queda't amb mi | Primera Part
-
08.07.2025 | Inma Coma, cátedra IAvis a l’ETSE
-
07.07.2025 | El documental 'Espías del Káiser. Submarinos en las costas valencianas'
-
08.07.2025 | La ciència de la longevitat, una guia sobre com viure millor mentre envellim.