La Comunitat Valenciana registra 235 nous casos i 6 defuncions
Els hospitals valencians tenen actualment 149 persones ingressades, 37 d’elles a les unitats de cures intensives
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat aquest dimecres 235 nous casos de coronavirus, des de l'ultima actualització, de dilluns. Es tracta per tant d’una xifra que registra els casos notificats en dos dies, ja que dimarts, per ser festiu, no hi va haver notificació. La mitjana a 7 dies de nous contagis continua en descens i se situa aquest dimecres en 114 casos. Amb la nova actualització la xifra total de positius és de 511.616 persones.
Els hospitals valencians tenen actualment 149 persones ingressades, 37 d’elles a les unitats de cures intensives. La xifra d’hospitalitzats es manté en les mateixes xifres que dilluns, mentre que a les UCI hi ha dues persones més. Amb tot, aquesta darrera xifra presenta un retrocés constant i es manté hores d’ara en valors d’inici del mes de juliol.
Mor una persona de 26 anys
La dada negativa son les defuncions. La Conselleria n’ha notificat 6 de noves l'ultima setmana, per la qual cosa el nombre total de morts des de l’inici de la pandèmia és de 7.815 a la Comunitat Valenciana. Les edats de les persones mortes son 90, 72, 65, 62, 51 i 26 anys.
Amb les dades actuals hi ha 1.620 casos actius, un 0,31% dels positius. Des de l’última actualització no s’han registrat brots.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
Una associació de víctimes recorre al TSJCV perquè no aplique l'aforament a Mazón i l'investiguen a Catarroja
-
La Fúmiga reunix l'escena musical en valencià en "La gent de la Mediterrània"
-
L'accident d'un camió deixa quatre quilòmetres de retenció a l'A-7 a l'altura de Bétera