La compravenda d’habitatges a la Comunitat Valenciana creix un 2% al febrer
Segons l’INE, al conjunt d’Espanya aquesta taxa ha augmentat un 0,1% respecte al mateix mes de l’any passat.
La compravenda d’habitatges inscrits en els registres de la propietat de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2% al febrer respecte al mateix mes de l’any passat, segons dades provisionals publicades aquest dimarts per l’Institut Nacional d’Estadística (INE). Són les últimes xifres oficials abans del confinament, on ja es notarà una davallada d’operacions.
En tot Espanya la compravenda d’habitatges també ha crescut: 44.104 operacions, un 6% menys respecte al gener, però una dècima més respecte a fa un any.
Si es consideren tot tipus de finques i no només els habitatges, la Comunitat Valenciana és de les capdavanteres en nombre d’operacions. Segons l’INE, el mes de febrer el nombre total de finques transmeses inscrites en els registres de la propietat per cada 100.000 habitants arriba als valors més alts a La Rioja (890), la Comunitat Valenciana (733) i la Regió de Múrcia (726).
A més, la Regió de Múrcia (59,9%), la Comunitat Valenciana (22,7%) i Galícia (15,5%) registren les taxes de variació anuals més elevades del conjunt d’Espanya.
Més llegit
-
Esforç sense premi per al Llevant contra el Celta (1-2)
-
El Castelló recupera l'olfacte golejador (2-1)
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
La majoria dels conductors no tenen la balisa V16, obligatòria a partir del 2026
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Mazón compareixerà demà per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades amb Feijoó