El Club Handbol Benidorm presenta un ERTO
Afectarà l’equip i la plantilla a causa de la parada de la competició i l’estat d’alarma provocat pel coronavirus.
El Club Handbol Benidorm ha anunciat aquest matí la presentació d’un ERTO que afectarà l’equip i els treballadors del club, en total, 22 persones.
Segons els dirigents del club aquesta decisió, provocada per la parada de la competició a causa de l’estat d’alarma arran de la pandèmia del coronavirus, és una decisió que prenen els responsables directius amb l’objectiu de protegir el lloc de treball de tots els treballadors de l’entitat mentre es mantinga aquesta conjuntura extraordinària.
El Benidorm, que recentment es va proclamar subcampió de la Copa del Rei, jugarà la pròxima temporada en la competició europea després de classificar-se com a finalista de la competició del KO per primera volta en la seua història.
Més llegit
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
-
Cinc quilòmetres de retenció en l'AP-7 a Cabanes en direcció a València per un accident
-
Ruixats dominicals
-
La participació en les eleccions extremenyes és del 50,65% a les 18:00 h, més d'un 6% menys que en el 2023
-
El Barça desperta el Villarreal del somni de la Lliga (0-2)
-
Més d'un miler de persones es manifesten a València per a reclamar el dret a l'habitatge