Climent i Soler tanquen les compareixences dels consellers sobre la gestió de la pandèmia
Els responsables d’Economia i Hisenda faran balanç del que han fet les seues àrees durant la crisi sanitària.
Els consellers d’Economia i d’Hisenda, Rafa Climent i Vicent Soler, exposen aquest divendres en la diputació permanent de les Corts la gestió que han fet des de les seues àrees durant la pandèmia.
Des de dimecres, diversos consellers han explicat la seua gestió en relació amb la crisi sanitària en la que ha sigut la segona diputació permanent de l’estat d’alarma. El vicepresident segon i titular d'Habitatge, Rubén Martínez Dalmau, inicià aquest cicle de compareixences i el van seguir la consellera d’Interior i Justícia, Gabriela Bravo, així com el responsable d’Educació i Cultura, Vicent Marzà.
Finalment, Rafa Climent i Vicent Soler tanquen aquestes sessions, que s’han allargat un dia més del que és habitual.
Recuperació de l’activitat presencial
D’altra banda, a partir de dilluns està previst reprendre el treball presencial a les Corts, de manera gradual en horari matinal i amb serveis mínims i torns rotatoris. Al si de la Diputació Permanent es crearà una comissió delegada de l'11 al 24 de maig per a compareixences telemàtiques o presencials de consellers o secretaris autonòmics davant d’un representant de cada grup.
Més llegit
-
Troben el cos sense vida de la xiqueta de la família valenciana afectada pel naufragi d'Indonèsia
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
La recerca dels desapareguts a Indonèsia només localitza restes del vaixell i dilluns s’ampliarà l’àrea
-
Nova York i estats veïns es desperten coberts de blanc per la primera gran tempesta hivernal
-
Els rius d'Albaida i Magre superen el llindar groc al pas per Manuel i Guadassuar, respectivament
-
L'episodi de pluges descarrega més de 260 litres, desborda barrancs i manté tallades quatre carreteres secundàries